A rendelések vásárlói értékelése
A webáruházban a teljesítettnek jelölt valamennyi rendelés esetében a megrendelő - a teljesítettnek jelöléstől számított hetedik napon - automatikusan kap egy emailt rendszerünktől, melyben megkérjük, hogy értékelje a rendelést.
A vásárló a rendelést egy öt fokozatú skálán értékelheti (1-5). A rendelés értékelése után lehetőséget nyújt a rendszer, hogy a megrendelt termékeket egyenként is értékelhesse a vevő. Így termék értékeléseink száma is szaporodik.
Ha egy felhasználó értékelt egy rendelést, arról a webáruház tulajdonosa emailben értesítést kap.
Megjelennek a webáruház felületén az értékelések?
Igen, amennyiben a "webáruház » általános beállítások » működés fül » rendelés értékelések megjelenítése" opció be van kapcsolva és legalább öt vásárlói értékelés érkezett már.
Tudom-e törölni, módosítani az értékeléseket?
Nem. Célunk a rendszerrel, hogy a webáruházakkal kapcsolatos elégedettséget valós adatok alapján mérjük, így a
leadott értékelések nem törölhetők. Amennyiben nem kívánja megjeleníteni a kapott osztályzatokat, véleményeket,
kapcsolja ki az értékelések publikus megjelenítését a "webáruház » általános beállítások » működés fül » rendelés értékelések
megjelenítése" opció kikapcsolásával.
(A termékekre leadott értékelések a továbbiakban is elrejthetőek).
Tudok-e reagálni az adott értékelésre?
Igen. Az admin oldalon azon rendelések adatlapján, amelyre már érkezett vásárlói értékelés, szerepel a "vásárlói értékelés" fül. Itt válaszolhat az egyes értékelésekre. A válasz a webáruházban a vásárlói értékeléseknél jelenik meg. (Amennyiben be van kapcsolva az opció)
Ha egy vásárló napi rendszereséggel rendel, minden egyes rendelést értékelhet?
Nem. Nem akarjuk a vásárlóinkat rengeteg értékelésre felszólító emaillel zavarni. Három havonta egy rendelést értékelhet egy megrendelő.
Hogyan számolódik a vásárlói elégedettség százaléka?
- 5-ös osztályzat - 100%
- 4-es osztályzat - 90%
- 3-es osztályzat - 80%
- 2-es osztályzat - 70%
- 1-es osztályzat - 50%
A fenti százalékos értékek átlaga határozza meg az összesített vásárlói elégedettséget. Tört szám esetén felfelé kerekít a rendszer.