Facebook Messenger Chat
prémium funkció, csak reklámmentes csomagokban!
Fontos, hogy webáruháza látogatóival folyamatos kapcsolatot tudjon tartani és a felmerülő kérdésekre gyors választ tudjon adni. Erre rendszerünk számos lehetőséget biztosít, ezek közül az egyik legfontosabb a Facebook Messenger Chat.
A megoldás segítségével webáruházában – a vállalkozás Facebook oldalával összekötve – chatelhet a látogatókkal, reagálhat azok kérdéseire, észrevételeire.
Mi szükséges hozzá?
- Egy Facebook oldal (page, nem személyes profil)
- Egy HTTPS alatt működő Superwebaruház (a Facebook nem teszi lehetővé a chat modul beépítését, csak HTTPS alól működő oldalakba). HTTPS szolgáltatásunkról bővebb információt talál ide kattintva »
A bekötés lépései
Beállítások a Facebook oldalon
- A Facebookon válasszuk ki azt az oldalunkat, amelyiken keresztül az üzenetváltást fogjuk végezni.
- Ellenőriznünk kell, hogy a látogatók tudnak-e üzenni oldalunkon keresztül. Az oldal általános beállításainál az "Üzenetek" alatt "Az emberek kommunikálhatnak nem nyilvánosan az oldalammal" opciónak kell lennie kiválasztva.
- Az oldal beállításainál válasszuk ki a bal oldali almenüből a Messenger-platform opciót, majd az „Engedélyezett tartományok” szekcióban adjuk meg webáruházunk domain nevét. Végül mentsük el a beállítást.
Beállítás az admin felületen
- A webáruháza admin felületén a Webáruház / Általános beállítások / Integráció fül alatt a Facebook szekcióban kapcsoljuk be a „Facebook Chat megjelenítése” opciót.
- A megfelelő működéshez szükséges még a „Facebook oldal URL” mező megfelelő kitöltése is, ide értelemszerűen a Facebook oldala URL-jét kell bemásolni.
- Mentsük el a beállításainkat. Ezután, ha megnézünk webshopunkat (ráfrissítés után) a jobb alsó sarokban megjelenik a Messenger Chat ikonja és üzenődoboza: