Hűségpont rendszer
prémium funkció, csak reklámmentes csomagokban!
Ha webáruházat üzemeltetünk, nagyon fontos törekednünk arra is, hogy vevőinkből visszatérő vásárlók legyenek. Egy vállalkozást hosszútávon a törzsvásárlók tehetnek sikeressé.
Hogyan néz ki a gyakorlatban?
Az admin oldalon megadhatjuk, hogy hány forintonként adunk egy hűségpontot. Legyen ez az érték 100. Ezután ha valaki rendel tőlünk 20.000 forint értékben, 200 hűségpontot kap.
A következő vásárlásnál ezt az összeget felhasználhatja a vásárló. Ha úgy dönt, hogy felhasználja pontjait, következő rendelésénél 200 Ft kedvezményt kap.
Az oldalra belépett felhasználók mindig látják, hány hűségpontjuk van.
Minden terméknél és a kosárban is látható, hogy vásárlás esetén hány újabb hűségpontot fog kapni a felhasználó
Ha a felhasználónak van már hűségpontja, a kassza folyamat első lépésénél megadhatja, hány hűségpontot használna fel.
Gyakori kérdések a hűségpontokkal kapcsolatban
- Hogyan kapcsolhatom be a hűségpont rendszer használatát?
- Reklámmentes áruházakban a webáruház » általános beállítások » prémium fül alatt.
- Hány forintonként jár egy hűségpont?
- Az admin felületen beállítható ez az érték. Mi a 100 Ft / 1 hűségpont arányt javasoljuk.
- Hány forint kedvezményt jelent 1 hűségpont?
- Beváltásnál 1 hűségpont 1 Ft kedvezményt jelent minden esetben.
- Maximálhatom az egy vásárlás során felhasznált hűségpontok számát?
- Igen, ha beállítja a "Egy rendelés során maximum ennyi hűségpont használható fel" értéket.
- Mikor kapja meg a felhasználó a hűségpontot?
- Csak és kizárólag akkor, ha a rendelést az eladó teljesítettnek jelölte (azaz létre is jött az adásvétel).
- Mi történik ha a felhasználó csak azért rendel, hogy hűségpontot gyűjtsön és nem veszi át a terméket?
- A felhasználó ezt nem tudja megtenni, mert csak akkor kap hűségpontot ha az eladó teljesítettnek jelöli a rendelést.
- Hogyan értesül a felhasználó arról, hogy hűségpontot kapott?
- Ha az admin felületen be van kapcsolva a "Hűségpont jóváírásánál felhasználó értesítése emailben" funkció, akkor a vásárló hűségpontjainak módosításáról emailben értesítést kap. Ez a beállítás visszatérő vásárlásokat eredményezhet!
- Mikor vonódik le a hűségpont a felhasználó egyenlegéből?
- Abban a pillanatban ahogy leadta a rendelést a felhasználó.
- Mi történik ha a felhasználó felad egy rendelést hűségpontjai felhasználásával de az adásvétel valamiért nem teljesül (pl. készlethiány)?
- Az admin felületen a felhasználónak adható hűségpont kompenzációként. Ezzel a módszerrel bármilyen okból jutalmazhatjuk az ügyfeleket.
- A következő vásárlásnál a felhasználó automatikusan elhasználja összes hűségpontját?
- Nem, a kasszánál a vásárló meghatározhatja, hogy mennyi hűségpontot használ el.
- Ha a rendszer automatikusan zárta le a rendelést, kap-e hűségpontot a vásárló?
- Igen, a rendelés lezárásának idejében beállított értékek alapján.
- A többi akcióval összevonható a hűségpontokból adódó kedvezmény?
-
A "webáruház » általános beállítások » prémium" funkciók alatt a következő beállítási lehetőségeink vannak:
- Hűségpont nem használható más akció esetén:
- Ha a vásárló kosarában akciós árucikk van, vagy vonatkozik bármilyen akció a kosárra, akkor a felhasználó már nem fogja tudni beváltani az aktuális rendeléshez a meglévő hűségpontjait.
- Hűségpont nem használható ajándékkal együtt:
- Ha beállítottunk ajándékokat is és a felhasználónak hűségpontjai is vannak, vagy az egyiket (ajándék) vagy a másikat (hűségpont beváltás) választhatja, a két akciót egyszerre nem tudja igénybe venni.
akciós termék | időszakos kedvezmény (%) | időszakos kedvezmény (Ft) | felhasználói csoport kedvezmény (%) | kuponkód kedvezmény* | hűségpontok felhasználása | egyedi termék árak | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
akciós termék | összeadódik* | összeadódik | összeadódik* | összeadódik*, ** | összeadódik | akciós jelölés marad, egyedi termék ár érvényesül | ||
időszakos kedvezmény (%) | összeadódik* | nem beállítható egyszerre | magasabb % érvényesül | kuponkód nem megadható | összeadódik | időszakos kedvezmény nem él | ||
időszakos kedvezmény (Ft) | összeadódik | nem beállítható egyszerre | csop. kedv. érvényesül | kuponkód nem megadható | összeadódik | időszakos kedvezmény nem él | ||
felhasználói csoport kedvezmény (%) | összeadódik* | magasabb % érvényesül | csop. kedv. érvényesül | kuponkód nem megadható | összeadódik | nem lehet csoport kedvezmény | ||
kuponkód kedvezmény | összeadódik*, ** | kuponkód nem megadható | kuponkód nem megadható | kuponkód nem megadható | kuponkód nem megadható | kuponkód nem megadható | ||
hűségpontok felhasználása | összeadódik | összeadódik | összeadódik | összeadódik | kuponkód nem megadható | összeadódik | ||
egyedi termék árak | összeadódik | időszakos kedvezmény nem él | időszakos kedvezmény nem él | kuponkód nem megadható | nem lehet csoport kedvezmény | összeadódik |
* - Ha az "Akciós termék árakra a százalékos kedvezmények ne vonatkozzanak" beállítás be van kapcsolva, akkor az akciós termék árakból nem vonódik le további százalékos kedvezmény érték!
** - Ha az "Akciós termék van a kosárban, ne legyen kuponkód beváltható" beállítás be van kapcsolva, akkor kosárban lévő akciós termék esetén kuponkód nem beváltható!