Hogyan működik a Foxpost?
- A vásárló az Ön áruházában a Foxpost szállítási módot választja.
- A megrendelés során a vásárló egy térképes felületről kiválasztja az az automatát, ahová a csomagot várja.
- Ön a Superwebáruház admin felületén egyetlen kattintással feladhatja a csomagot.
- A vásárló SMS-ben kap egy kódot, amivel az automata megfelelő rekeszét nyitni tudja és át tudja venni a csomagot.
- A vásárló 14-napon belül akár vissza is küldheti csomagját a Foxpost automaták használatával.
Szükséges beállítások
1) Az első szükséges beállítást, a webáruház » foxpost beállítások alatt kell elvégezni. A Foxposttól kapott 3 adatot szükséges megadni (Basic auth username, Basic auth password, API-Key).
Ezeket az adatokat a Foxpostra belépve a beállítások menüpontban találjuk, onnan kell átmásolnunk őket.
2) Ezután a szállítási módok szerkesztésénél a "speciális szállítási mód típusa" legördülő menüből kell kiválasztanunk a "Foxpost" opciót azoknál a szállítási módoknál, ahol ezt a megoldást kívánjuk használni.
Csomagfeladás
Ha elvégeztük a fenti beállításokat, azoknál a rendeléseinknél, ahol a vevő Foxpost szállítási módot választott megjelenik a "Foxpost" fül. Az itt megjelenő űrlap adatai a rendelés adataiból generálódnak, de itt akár felül is írhatjuk ezeket.
A "feladás" gombra kattintva csomagunk a Foxpost rendszerében is rögzítésre kerül.
A Foxposttól kapott vonalkód azonosítók is megjelennek a rendeléshez társítva. (Alul)
Gyakori kérdések a Foxpost csomagfeladással kapcsolatban
- Hol kaphatok Foxpost felhasználónevet, jelszót?
- Ezeket az adatokat a Foxpost biztosítja Önnek, ha felveszik velük a kapcsolatot.
- Mely rendeléseknél jelenik meg a Foxpost csomagfeladás fül?
- Csak ott, ahol a vevő Foxpost automatába kérte a csomagját.
- Törölhetek egy tévesen feladott Foxpost rendelést?
- Igen! Ameddig az "új" státuszban van, törölhető.