Nyissa meg webáruházát! Hozza létre webshopját és nem fog tovább keresgélni!
Express One csomagfeladás
Hogyan működik az automatikus csomagfeladás?
Ha egy webáruházban sok megrendelés van, nagy terhet róhat az üzemeltetőre és munkatársaira a csomagcímkék nyomtatása, csomagok rögzítése a postázó programokban. Erre a problémára nyújt megoldást Express One API integrációnk, mellyel naponta több órányi munkától kímélhetjük meg magunkat.
A modul használatával a rendelés adatlapján egy új űrlapunk jelenik meg, ez alapértelmezetten a rendelés adataival van kitöltve.
A csomagfeladó felület kezeli a Express One csomagpontokat is.
Az űrlap elküldése után megkapjuk a csomagszámot, a nyomtatható csomagcímkét és egyúttal a Express One rendszerében is rögzítésre kerül csomagunk.

Szükséges beállítások
Ha a modul aktív a webáruházában, a vonatkozó beállításokat a webáruház » Express One API beállítások menüpontban végezheti el. A cégazonosító, felhasználói azonosító és jelszó értékeit a Express One biztosítja az Ön számára.
Csomagfeladás, címkenyomtatás
Ha elvégeztük a fenti beállításokat, rendeléseink adatlapján megjelenik az "Express One" fül. Az itt megjelenő űrlap adatai a rendelés adataiból illetve a korábban elvégzett Express One beállításokból generálódnak, de természetesen itt akár felül is írhatjuk ezeket.
A "címkenyomtatás" gombra kattintva elkészül a címke (nyomtatható formában), csomagunk a Express One rendszerében is rögzítésre kerül.
A Express One-től kapott csomag azonosító(k) is megjelennek a rendeléshez társítva.
Gyakori kérdések a Express One csomagfeladással kapcsolatban
- Hol kaphatok Express One azonosítókat, jelszót?
- Ezeket az adatokat a Express One biztosítja Önnek, ha felveszik velük a kapcsolatot.
- Az utánvéti összeget mikor tölti ki automatikusan a Express One csomagfeladó modul?
- Ha a választott szállítási mód nevében szerepel az utánvét kifejezés.

A Express One csomagfeladás API csak reklámmentes webáruházainkban aktiválható, egyszeri aktiválási díj (21 900 Ft) ellenében.