Hogyan működik az automatikus csomagfeladás?
Ha egy webáruházban sok megrendelés van, nagy terhet róhat az üzemeltetőre és munkatársaira a csomagcímkék nyomtatása, csomagok rögzítése a postázó programokban. Erre a problémára nyújt megoldást Express One API integrációnk, mellyel naponta több órányi munkától kímélhetjük meg magunkat.
A modul használatával a rendelés adatlapján egy új űrlapunk jelenik meg, ez alapértelmezetten a rendelés adataival van kitöltve.
A csomagfeladó felület kezeli a Express One csomagpontokat is.
Az űrlap elküldése után megkapjuk a csomagszámot, a nyomtatható csomagcímkét és egyúttal a Express One rendszerében is rögzítésre kerül csomagunk.
Szükséges beállítások
Ha a modul aktív a webáruházában, a vonatkozó beállításokat a webáruház » Express One API beállítások menüpontban végezheti el. A cégazonosító, felhasználói azonosító és jelszó értékeit a Express One biztosítja az Ön számára.
Csomagfeladás, címkenyomtatás
Ha elvégeztük a fenti beállításokat, rendeléseink adatlapján megjelenik az "Express One" fül. Az itt megjelenő űrlap adatai a rendelés adataiból illetve a korábban elvégzett Express One beállításokból generálódnak, de természetesen itt akár felül is írhatjuk ezeket.
A "címkenyomtatás" gombra kattintva elkészül a címke (nyomtatható formában), csomagunk a Express One rendszerében is rögzítésre kerül.
A Express One-től kapott csomag azonosító(k) is megjelennek a rendeléshez társítva.
Gyakori kérdések a Express One csomagfeladással kapcsolatban
- Hol kaphatok Express One azonosítókat, jelszót?
- Ezeket az adatokat a Express One biztosítja Önnek, ha felveszik velük a kapcsolatot.
- Az utánvéti összeget mikor tölti ki automatikusan a Express One csomagfeladó modul?
- Ha a választott szállítási mód nevében szerepel az utánvét kifejezés.
A Express One csomagfeladás API csak reklámmentes webáruházainkban aktiválható, egyszeri aktiválási díj (21 900 Ft) ellenében.